top of page

ניצן אונים מטיילים בארץ ובעולם

קסם על ים כנרת - טיול לגליל

התחלנו את היום הראשון בסיור בבית לחם הגלילית, יישוב יפהפה טובל בחורש ירוק, עם בתיו הטמפלרים המשווים לו מראה אירופאי.

בקרנו בחוות 'דרך התבלינים', שמענו על ההיסטוריה המרתקת של משפחת ציטרשפילר, מייסדי החווה והכרנו את סגולות התבלינים.

לאחר ארוחת בוקר כפרית, המשכנו לתצפית בגן הלאומי ארבל. ממצוק ההר העוצמתי נשקף נופה של הכנרת. המשכנו למלון גינוסר, לארוחת ערב מפנקת, פעילות חברתית מגבשת ולינה.

ביום השני ביקרנו ביקב אודם והמשכנו לשיט קיאקים בכפר בלום, על נחל החצבני השוצף והמהיר. מסביב צמחייה ירוקה, טבע מרהיב, חיות בר ומפלים. הייתה זו חוויית שיט קסומה.

לאחר ארוחה משביעה ומנוחה, חיכה לנו ערב של קומזיץ על שפת הכנרת ומעגל מתופפים.

ביום השלישי בילינו בבריכות המלון. בערב חגגנו את סיומו של הטיול בשיט בכנרת עם מוסיקה, אוכל ואווירה שמחה.

חברי מערך הדיור בטיול לאילת

בחודש דצמבר 21 יצא מערך דיור ניצן אונים לנופש באילת. הטיול אורגן על ידי קרן באסל, מנהלת "אינג'וי לייף" ולווה על ידי טינה פינס, מנהלת מסגרת מערך הדיור, רכזים ומדריכים.

בילינו שלושה ימים קסומים והרגשנו הכי קרוב לחו"ל שאפשר.

טיול קסום בירושלים

דיירי מכון ההכשרה בליווי אנשי צוות, לטיול בן יומיים בירושלים הקסומה.

הטיול אורגן ע"י חברת הבוטיק Estra mile המלווה אותנו בשנים האחרונות בטיולים בארץ ובחו"ל, בהדרכתה המקצועית של קרן בסל.

ים המלח

בתחילת מאי יצאו כ-100 דיירים ממערך הדיור "ניצן אונים" לטיול של 3 ימים לדרום הקסום.בקרנו באתרים מרתקים, יצאנו לטיול ג'יפים בנוף מרהיב, נהננו מאירוח מודרני ומסוגנן במלון ישרוטל הממוקם על חופי ים המלח, מארוחות מפנקות, שופינג ומהווי חברתי.

הרי ירושלים

התחלנו בקפה ומאפה בלטרון, שמענו הרצאה במנזר השתקנים וביקרנו בייקב .המשכנו למסלול עוקף עין כרם עם נוף מהמם על האזור. סיימנו את הטיול  ביער בריטניה בו עשינו פיקניק. כל זוג קיבל סלסלה עם ירקות, גבינות לחמים ושתיה קלה. לבסוף קינחנו עם מטעמים מבית היוצר של רות ברודו! שני בכר סיפרה על חוויותיה בטיול.